Yonelle Metamorphosis CCC Krem SPF 50, czyli bardzo wysoka ochrona przeciwsłoneczna w kremie CCC

18 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Sezon wakacyjny w pełni, a obecne tropikalne temperatury dają nam prawdziwe, upalne lato. Słońca mamy pod dostatkiem, a czasem nawet trochę za dużo, choć wolałabym nie narzekać. Uwielbiam lato i aż mnie ciarki przechodzą wraz z zimnymi dreszczami na myśl o jesieni i zimie.
Sezon wakacyjny nie może się oczywiście obyć bez odpowiedniego, przeciwsłonecznego zabezpieczenia skóry, która w polskich warunkach nie jest przyzwyczajona do silnego promieniowania. Już kilka godzin na palącym słońcu bez odpowiedniego zabezpieczenia może uszkodzić naszą cerę, dlatego tak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna. Oczywiście słońce operuje bez względu na pogodę, również w pochmurne i deszczowe dni i dlatego krem do twarzy z filtrem powinnyśmy stosować nie tylko latem, ale oczywiście latem ochrona skóry powinna być silniejsza, dokładniejsza, a przede wszystkim specjalistyczna.


Dziś w wielką przyjemnością pokażę Wam fantastyczny krem CCC (Care/Color/Correction) od Yonelle, który łączy w sobie nie tylko moc pielęgnującego kremu CC, ale również bardzo wysoką ochronę przeciwsłoneczną, idealną na lato. Testuję go od ok. miesiąca i jestem w pełni usatysfakcjonowana.
Do tej pory, jeśli chciałam nałożyć makijaż, uprzednio musiałam nałożyć na twarz krem przeciwsłoneczny, a dopiero później podkład, puder, czy nawet krem CC, bo jeśli nawet miały one filtry UV, to nie były one zbyt wysokie. Teraz mam to co najważniejsze w jednym kosmetyku!

Krem jest przeznaczony do każdego rodzaju cery, a szczególnie do normalnej i mieszanej. Ma fajną dość lekką konsystencję i świetnie się rozprowadza na twarzy. Nie oksyduje, choć nakładany na twarz jest nieco ciemniejszy, niż tuż po wyciśnięciu z tubki.  Raz nałożony nie zmienia swojego koloru w ciągu dnia. Jego krycie oceniam na lekkie w kierunku do średniego. Nie zakryje on większych przebarwień, ale ładnie wyrówna koloryt cery. Ma on fajne działanie nawilżające i po nałożeniu cera wydaje się gładsza. Rozszerzone pory stają się mniejsze, a drobne zmarszczki mniej widoczne. Producent mówi również o działaniu przeciwzmarszczkowym kremu, więc same korzyści w jednym kosmetyku. Dla mnie bomba!
Występuje w dwóch odcieniach jaśniejszy Summer Sand i ciemniejszy Sun Touch. Ja mam odcień jaśniejszy i on mi w pełni odpowiada, bo dopasowuje się do mojego odcienia skóry, choć myślę, że dla kobiet o bardzo jasnej karnacji może być ciut za ciemny. 


Na uwagę zasługuje też piękne i higieniczne opakowanie typu Air-Less i ładny zapach kremu CCC. Jak wszystkie kosmetyki Yonelle, ten krem CCC oprócz kartonika jest zaopatrzony również w elegancki woreczek. Ja w tych woreczkach przechowuję biżuterię, sprawdzają się w tym doskonale!


Krem dostępny jest w perfumeriach Douglas, a także bezpośrednio w sklepie internetowym Yonelle.

Jakie kosmetyki z ochroną przeciwsłoneczna są Waszymi ulubionymi? Chętnie poznam Wasze typy!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Wydaje się bardzo fajnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEstem ciekaw jak wygląda na twarzy i czy jest pomarańczowy bo chyba dwa razy nakładałaś go na rękę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, roztarłam go, a później zaaplikowałam w formie kropelki

      Usuń
  3. Przymierzam sie do zakupu rozświetlającego kremu z tej serii..tylko kurcze zniknął mi z Douglasa..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo by mi się taki kremik przydał. Muszę go poszukać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki w ogóle nie kojarzę. Jestem ciekawa jak wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wyrównuje koloryt, ale nie ma zbyt silnego krycia.

      Usuń
  6. Niestety nie znam tego kremu. Ale opakowanie jest śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam go na co dzień. Mi się bardzo dobrze sprawdza. Czekam na kolejny twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!