Wyjątkowe nowości Giordni Gold od Oriflame!

6 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Giordani Gold to luksusowa kolekcja kosmetyków kolorowych z kolekcji Oriflame, które od ponad 40 lat cieszą oczy swoim luksusowym wyglądem i wyrafinowanymi składnikami. 
Ich opakowania, wykonane z precyzją w najmniejszym detalu, od lat utrzymane są w elitarnym połączeniu czerni i złota. 

Część z kosmetyków Giordani Gold pozostaje niezmienna od lat, ale od czasu do czasu do oferty tej marki wchodzą ciekawe nowości. 
Tego lata do oferty weszły dwie bardzo nowatorskie i innowacyjne kosmetyki i to o nich głównie chciałabym Wam dziś opowiedzieć.


Pierwsza z nowości to tusz do rzęs Giordani Gold - Magnifying Metal Lash. Nazwa nie jest przypadkowa, choć bardzo zaskakująca. Sam tusz do rzęs nie wyróżnia się niczym szczególnym, choć trzeba mu przyznać, że jego czerń jest kruczoczarna, a właściwości samego tuszu są na najwyższym poziomie (nie osypuje się, nie kruszy i świetnie wygląda przez cały dzień), to całą innowacją jest tutaj szczoteczka! Szczoteczka owa bowiem jest wykonana z niczego innego, jak z najprawdziwszego, zimnego metalu!
Szczoteczka jest bardzo cieniutka i składa się jedynie w wyżłobionego metalu. To właśnie w żłobieniach osadza się maskara, którą później osadzamy na rzęsach.
Mój pierwszy kontakt z tą szczoteczką był bardzo zaskakujący. Przy malowaniu czułam zimno metalu i w pierwszym momencie było to dziwne doznanie, ale później okazało się całkiem przyjemne. Dzięki temu, że aplikator tuszu jest cieniutki, to łatwo nim 'załapać' nawet nawet najmniejsze rzęsy, doskonale je zagęszcza i pogrubia. 
Przyznam, że początkowo miałam pewne problemy, aby nauczyć się pracować tą nową maskarą, ale po kilku razach doszłam do wprawy i jestem w stenie wyczarować nią naprawdę teatralny look, ale z naturalnym również nie mam problemu.
Podoba mi się ta nowość!


Tusz w ofercie Oriflame jest dostępny już od 23 lipca (dostępny jedynie on-line na Oriflame.com)


Kolejne z nowości Giordani Gold to Pigmenty do podkładu, które do oferty wejdą dokładnie od wtorku, czyli od 13 sierpnia, ale podobnie jak tusz, tylko w sprzedaży on-line na Oriflame.com!


Nie raz miałam tak, że kupiłam za ciemny lub zbyt jasny podkład i to nie tylko jeśli chodzi o sprzedaż wysyłkową. Zdarzało mi się to nawet kiedy mogłam do woli testować podkłady na testerach w drogerii.
Dopiero w domu okazywało się, że popełniłam błąd. Dobrze było, gdy dobrałam podkład zbyt jasny, bo w tym przypadku mogłam go jeszcze uratować mieszając z za ciemnym, ale w drugą stronę było juz mniej sympatycznie. Niestety zwykle w tą drugą strone zdarzało mi się przesadzić znacznie częściej.
Do oferty weszły dwa pigmenty. Jeden do rozjaśnienia podkładu w kolorze białym, a drugi do jego przyciemnienia w ciemnym i zimnym odcieniu brązu. 
Obie wersje są bardzo płynne i wyjątkowo dobrze napigmentowane, więc lepiej z nimi nie przesadzać. Wystarczy dodawać po maleńkiej kropelce, aby uzyskać odpowiednie przyciemnienie lub rozjaśnienie podkładu. Zarówno jeden, jak i drugi produkt spełnia swoją funkcję doskonale i działa z każdym korektorem i podkładem, jaki mam w swoim posiadaniu ( nie tylko Oriflame). Po dodaniu go do podkładu, czy korektora, kosmetyk nie waży się, nie zmienia swoich właściwości i nie oksyduje. Dla mnie  to fantastyczne produkty! Jestem pod dużym wrażeniem i używam ich z wielką przyjemnością! Dla mnie to czysta perfekcja!


Nie mogę się oprzeć, aby nie pokazać Wam  przepięknych, matowych pomadek Giordani Gold Master Creation! Spójrzcie tylko na te zdobienia w metalowych skuwkach! Są przecudne!
Nie tylko opakowania można pochwalić, bo mają one również świetne właściwości pielęgnacyjne. Doskonale nawilżają i pielęgnują usta, a to w przypadku matowych szminek wcale nie jest oczywiste, a nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że to rzadko się zdarza, aby matowa szminka nawilżała i odżywiała skórę ust! Tym razem niemożliwe stało się możliwe!
Pomadki Giordani Gold Master Creation występują w 15 odcieniach.

W najnowszym katalogu 12-2019 znajdziecie je w obniżonej cenie 34,99 zł !


Na uwagę zasługuje również stały bywalec katalogów, czyli korektor w pędzelku Giordani Gold  Master Creation, który działa na 8 oznak starzenia się skóry, dzięki temu nie tylko doskonale maskuje ciemne cienie pod oczami oraz inne niedoskonałości, ale również pielęgnuje delikatną skórę okolic oczu.

W najnowszym katalogu 12-2019 znajdziecie je w obniżonej cenie 29,90 zł ! Występuje w dwóch wersjach, ciemniejszej i jaśniejszej.


Na zdjęciach zauważyłyście już pewnie piękną złotą zalotkę, jak również niebanalną, małą, ale bardzo pojemną kosmetyczkę. Te akcesoria również znajdziecie w ofercie Oriflame z serii Giordani Gold. .
Zalotka dostępna jest w najnowszym katalogu 12-2019 w obniżonej cenie 14,99 zł.
Kosmetyczka jednak czasowo wyłączona jest ze sprzedaży, ale z pewnością niebawem pojawi się w katalogach.


Jak podobają Wam się nowości Oriflame Giordani Gold? Ja jestem zachwycona zarówno tuszem do rzęs, jaki i pigmentami. Dla mnie to prawdziwa BOMBA!




Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Piękne kolorki pomadek :) Bardzo lubię takie odcienie :) Szminek jednak tej marki nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pomadki są cudne. Ja czaję się jeszcze na odcień Graceful Mauve <3

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tej serii. Bardzo mnie zainteresowała, fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zaskakujące, ale i świetne w swoim działaniu <3

      Usuń
  3. Słyszałam o tej serii. Myślę, że pigmenty mogą być fajne i czasami przydatne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!