Miss Giordani Intense - Orzeźwiająca słodycz!

Skomentuj

Cześć Dziewczyny :)

Zapraszam Was na kolejny wpis poświęcony pięknym zapachom! Dziś w roli głównej wystąpi woda Woda perfumowana Miss Giordani Intense od Oriflame!
Zapach ten został wydany pod koniec ubiegłego 2018 roku i od początku pojawienia się w katalogu zyskał wiele zwolenniczek. Zapach stworzyła znana perfumiarka Emilie(Bevierre) Coppermann.

Ten słodko - owocowo - kwiatowy zapach zamknięty został w nieszablonowym, asymetrycznym flakonie z grubego szkła ozdobionym złotymi okuciami, które nadają mu szyku i elegancji. Mam trochę wrażenie, jakby ten flakon szykował się do tańca, wykręcając figlarnie swoje szklane ścianki.


Słodkie zapachy kojarzą mi się często z tzw.  'kwiatowymi ulepkami' i tego się trochę bałam, ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie! Miss Giordani Intense jest co prawda słodki, ale również przyjemnie świeży. Tuż po rozpyleniu jego kwiatowe nuty przeplatają się z cytrusowymi i przyjemnie tańczą otulając swoimi aromatami.
Dość szybko, z zapachu wyłaniają się nuty drzewne, a ogon zapachowy słabnie. Choć dla otoczenia są one jeszcze wyczówalne, to dla mnie już nie i wtedy ponownie sięgam po flakon.
Chyba uzależniłam się od tego zapachu! Cóż poradzę na to, że uwielbiam jego początek? Jest fenomenalny!

Nuty głowy: Brzoskwinia, Cytrusy, Nuty zielone, Pomarańcza
Nuty serca: Gardenia, Neroli
Nuty bazy: Piżmo, Białe drzewo, Orchidea Waniliowa


Śmiało mogę przyznac, że Miss Giordani Intense to jeden z najładniejszych zapachów z oferty Oriflame! Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to trwałość, ale jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza, gdyż staram się mieć flakon zawsze pod ręką i używać go często.

Miałyście okazję już się z nim zapoznać?
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!