Zapach jest zawsze dobrym prezentem! Przegląd zestawów prezentowych Bi-es!

4 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Grudzień to taki miesiąc w roku w którym obdarowujemy się najczęściej i najwięcej. Ja bardzo lubię dostawać prezenty, ale zdecydowanie bardziej lubię je dawać i widzieć to zadowolenie na twarzy obdarowywanych. Sprawia mi to ogromną przyjemność!
Sprawa wygląda naprawdę dobrze, kiedy robię prezent osobie dobrze mi znanej i lubianej, komplikuje się jednak wtedy, kiedy za bardzo nie znam upodobań osoby, której mam zrobić prezent. 
W takich sytuacjach zawsze stawiałam na prezenty zapachowe. Bywało różnie..., czasem były to perfumy do ciała, innym razem zapachy do domu lub świece zapachowe, ale taki prezent zawsze był udany, a je za tego zawsze się cieszyłam.
Z drugiej strony, kiedy to ja byłam osobą, która przyjmowała prezent i dostałam właśnie taki zapachowy upominek, również nigdy nie narzekałam.
Do chwili obecnej uważam, że zapachy są prezentami idealnymi!


Dziś chciałabym zwrócić Waszą uwagę właśnie w stronę upominkowych zestawów świątecznych od Bi-es. W tym roku pojawiło się ich bardzo dużo zarówno w wersjach damskich, jak i męskich.
W skład każdego z zestawów wchodzi woda perfumowana bądź toaletowa, 50 mililitrowy, nawilżający żel pod prysznic oraz perfumy zamknięte w małych, poręcznych perfumetkach z atomizerami.


Poniżej możecie zobaczyć wszystkie nowe zestawy! Ceny wahają się w okolicach 40-50 zł.
W zestawach można znaleźć między innymi zapachy z kolekcji Blossom, a także Numbers
O obydwu kolekcja pisałam już jakiś czas temu.

Warto zwrócić uwagę również na to, że tegoroczne zestawy nie posiadają zewnętrznej folii zabezpieczającej, a ich wypraski wyprodukowane są z surowców pochodzących z recyklingu. To miły ukłon w stronę ochrony środowiska.


Wszystkie zestawy świąteczne Bi-es znajdziecie w drogeriach: Hebe, Natura, Jawa, Jasmin, Drogerie Polskie, Sekrety Urody, Laboo, a także w supermarketach Auchan i Carrefour oraz oczywiście na stronie www.sklep.bi-es.eu.

Jak Wam się podobają nowe zestawy? 
Czy u Was również sprawdzają się zapachowe prezenty?
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!