BeGlossy - "Sweater Weather" - Październik 2020

4 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Jesienne dni przestały nas już rozpieszczać, a pandemia robi swoje i tym bardziej nie daje nam powodów do zadowolenia. No cóż, takie uroki tej pory roku... . Na szczęście są pewne rzeczy, które zdecydowanie poprawiają humor, a jedną z takich właśnie rzeczy jest rozpakowywanie kosmetycznych box-ów. Najnowszy beGLOSSY przybył w iście dizajnerskiej oprawie. Grafika na kartoniku wygląda jak ciepły sweterek, a hasło przewodnie "Sweater Weather"  jest również bardzo sugestywne.

 Wewnątrz pudełka znalazło się 7 produktów, z czego aż 6 w wersji pełnowymiarowej i coś słodkiego!


 

AA SUPER FRUITS & HERBS  - Peeling do mycia ciała Opuncja & Amarantus 

Produkt pełnowymiarowy - 16,29 zł / 200 ml

Peeling do mycia ciała Opuncja & Amarantus wygląda bardzo zachęcająco. Zawiera on ekstrakty z owoców - opuncji które są źródłem kwasów organicznych i składników o silnym działaniu nawilżającym, odświeżającym i wygładzającym naskórek, a także z amarantusa, który skrywa ogromne pokłady minerałów, polisacharydów i niezwykle cennych substancji odżywczych, które przynoszą skórze komfort i ukojenie. Mimo tych wszystkich pozwów, niestety zapach tego peelingu nie przypadł mi do gustu. Nie zamierzam jednak rezygnować i wypróbuję inne wersje zapachowe. Znam już zapach Dynia&Jaśmin, który jest przepiękny!


 

SKARB MATKI  - Żel do mycia rąk bez wody 

Produkt pełnowymiarowy -  12,99 zł / 80 ml

Kolejny produkt, jaki znalazłam w box-ie to produkt, który w obecnych czasach, praktycznie każda z nas ma w torebce. Jest to mianowicie żel antybakteryjny. Powiem szczerze, że spodziewałam się w tym przypadku, jakiegoś przyjemnego żelu typu Carex, a okazało się, że ten, który znajduje się w tubie jest bardzo wodnisty i jest to taki typowy rypacz, jaki znajdziemy w każdym sklepie przy wejściu.Tylko opakowanie jest przyjemne. W środku to taki typowy agresywny i śmierdzący specyfik biobójczy. Zdecydowanie nie wart swojej ceny. Niestety zawiodłam się, w środku znalazłam coś zupełnie innego, niż jest to opisane na opakowaniu. 

 


BOTANIC SKINFOOD - Multifunkcyjny krem do twarzy i ciała  

Produkt pełnowymiarowy -   19,99 zł / 50 ml

Trzecim kosmetykiem jest multifunkcyjny krem do twarzy i ciała od BOTANIC SKINFOOD, który okazał się dla mnie strzałem w dziesiątkę. Zawiera on aż 98% składników pochodzenia naturalnego, w tym cannabis o działaniu wygładzającym, nadającym miękkości i sprężystości oraz ekstrakt z porzeczki uelastyczniający i ujędrniający skórę. Bardzo dobrze nawilża i koi skórę, a w dodatku ma ładne opakowanie. Bardzo mi się spodobał, podobnie, jak inne kosmetyki marki BOTANIC SKINFOOD.

 

 

SHEHAND - Maseczka do paznokci i skórek

Produkt pełnowymiarowy/jednorazowy -  14,90 zł  / 1 szt.

Z taką wersją maseczki do paznokci spotykam się po raz drugi w życiu. Jest to całkiem ciekawe rozwiązanie i z przyjemnością ją wypróbuję, tym bardziej, że zawiera ona oleje arganowy, makadamia, jojoba, z migdałów, ekstrakt z kokosa, ceramidy, elastynę oraz ekstrakty z owoców (pomarańczy, grejpfruta i wiśni).


 

PIERRE RENE -  Błyszczyk do ust Cover Gloss

Produkt pełnowymiarowy - - 19,99 zł / 6 ml

W pudełku znalazł się również kosmetyk kolorowy, a jest nim błyszczyk do ust od PIERRE RENE. Ja trafiłam na malinowy kolor, który nie za bardzo pasuje do mojego typu urody, dlatego oddam go komuś komu się bardziej przysłuży. 


NIVEA  - Pielegnujący peeling do ust w sztyfcie

Produkt pełnowymiarowy - 13, 99 zł / 4, 8 g

Bardziej niż z błyszczyka ucieszyłam się z peelingującego balsamu do ust w sztyfcie od Nivea. Jego formuła nie zawiera olejów mineralnych, posiada drobinki naturalnego pochodzenia, zawiera aloes, olej rycynowy i witaminę E. Po nałożeniu delikatne cząsteczki peelingu złuszczają skórę ust - bez konieczności usuwania, zmywania czy wycierania. Dla mnie super! Idealny na chłodne dni! 


W boxie znalazłam również dwa prezenty!

CHOCOLISSIMO - Czekolada deserowa

Prezent  - 10 zł/1 szt.

Pyszną czekoladę o smaku miętowym od CHOCOLISSIMO.

BIOVAX BOTANIC -   Maska intensywnie regenerująca

Prezent  - 2,99 zł / 20 ml

... oraz maskę do włosów od BIOVAX. 


 

Jak podoba Wam się zawartość październikowego beGLOSSY? Ja jestem zadowolona, choć nie wszystkie produkty przypadły mi do gustu. Nie mniej jednak cieszę się, że mogła wypróbować znalezione w box-ie kosmetyki, to dla mnie zawsze jest ogromna przyjemność!



Pudełka beGLOSSY znajdziecie oczywiście na beGLOSSY .pl 

 

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!