BeGlossy - "Kolory lata" - Czerwiec 2021

7 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)

W zeszłym tygodniu dotarło do mnie najnowsze, czerwcowe BeGlossy. Tym razem jego motywem przewodnim są "Kolory Lata". Zawartość pudełka zapowiada nadchodzące wakacje. Wewnątrz znalazły się zarówno kosmetyki, które pomogą w pielęgnacji, ale również coś do makijażu.


Chodźcie dalej i zobaczcie całą zawartość!



RefectoCil - Lash & Brow Booster – Serum na porost brwi i rzęs 2w1

Produkt pełnowymiarowy -  199,90 zł

Ten produkt to zdecydowanie gwiazda box-a! Niestety ten kosmetyk w swoich box-ach znalazły jedynie klientki VIP!

Serum ma odżywić i znacznie przyspieszyć wzrost brwi i rzęs. Przy regularnym stosowaniu już po 6 tygodniach brwi i rzęsy mają stać się wyraźnie grubsze, dłuższe i gęstsze. Serum wg producenta to naturalna alternatywa dla sztucznych rzęs, makijażu permanentnego, czy zalotki.

Regularna cena tego kosmetyku jest zaporowa, więc cieszę się, że mam okazję go przetestować.



Ingrid Cosmetics  - Mleczko & Serum do twarzy z makiem

Produkt pełnowymiarowy -   37,99 zł

Całkiem ciekawym produktem okazało się mleczko /serum do twarzy od marki INGRID.

Przyznam, że używa mi się go bardzo dobrze i sprawdza się na noc, gdyż jak na mleczko jest całkiem odżywcze i ciężkie. Rano moja cera wygląda bardzo dobrze i świeżo.

Przyznam, że ostatnio bardzo polubiłam się z kosmetykami marki INGRID!




Vollare Cosmetics - Puder sypki z glinką zieloną

Produkt pełnowymiarowy -  22,99 zł

Jednym z kosmetyków kolorowych, jakie znalazłam w pudełku okazał się puder z zieloną glinką od marki Vollare Cosmetics. Myślę, że sprawdzi się na wakacyjne upały, szczególnie dla tłustej cery.



Pierre Rene Professional - Sypki cień do powiek - Pure Pigment

Produkt pełnowymiarowy -   19,99 zł

W pudełku znalazł się też sypki pigment do marki Pierre Rene. Mi trafił się kolor niebieski, który bardzo ładnie opalizuje.


MYLAQ - Lakier tradycyjny do paznokci

Produkt pełnowymiarowy -  12,99 zł

Kolejny kolorowy kosmetyk to lakier do paznokci, który można było znaleźć w box-ie w wersji tradycyjnej lub hybrydowej. Ja otrzymałam go w wersji tradycyjnej w odcieniu błękitu. Ten kolor jest całkiem przyjemny na wakacje.



Bielenda Kosmetyki Naturalne - Bąbelkująca maseczka nawilżająca – Banana Cabana i  Rozświetająca Mohito

Produkt pełnowymiarowy -  6,99 zł

W każdym z pudełek znalazły się również saszetkowe maseczki bąbelkujące od marki Bielenda. Ja bardzo je polubiłam. Po aplikacji robi się z nich fajna pianka na twarzy. To całkiem przyjemne doznanie.



HASK - Szampon i Odżywka do włosów Argan Oil

Próbka

W box-ach znalazły się też próbki szamponu i odżywki do włowów od marki HASK.



Jak spodobała Wam się  czerwcowa edycja BeGlossy ? Mi najbardziej przypadło do gustu mleczko/serum od marki INGRID.




Pudełka beGLOSSY znajdziecie oczywiście na beGlossy .pl 

 UWAGA!

Tylko dzisiaj tj. 30 czerwca 2021 dostępna  jest super promocja!Do zakupu subskrypcji lub pakietu rozpoczynającego się właśnie od  pudełka "Kolory lata", BeGlossy dokłada 6 pełnowymiarowych kosmetyków w prezencie!

Śpieszcie się! Jeszcze tylko kilka godzin do końca dnia!
 


 

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!