BeGlossy - "Daily Routine" - Maj 2021

9 Komentarzy


 Cześć Dziewczyny :)

 

Najnowsze, majowe pudełko BeGlossy przyszło do mnie  wzeszłym tygodniu. Jego hasłem przewodnim jest "Daily Routine", czyli codzienne rutyna, a celem jego zawartości jest uprzyjemnienie i urozmaicenie nam codziennych rytuałów pielęgnacyjnych.

Kiedy po raz pierwszy otwierałam pudełko, zanim jeszcze dojrzałam, co jest w środku, wydało mi się bardzo mizerne. Nie było, jak zazwyczaj wypchane po brzegi i myślałam, że raczej mi się nie spodoba, ale miło się zaskoczyłam, bo zawartość okazała się zaskakująca i nadzwyczaj udana!

W box-ie znalazłam 6 pełnowymiarowych kosmetyków ( w tym jeden kosmetyk kolorowy) i jedną miniaturkę.

 Chodźcie dalej i zobaczcie, co znalazło się w środku box-a!  

 

 


Ingrid Cosmetics - Tonik chłodzący pietruszkowy


Produkt pełnowymiarowy -  19,99 zł

Ten tonik to propozycja od marki INGRID. W zależności od wersji pudełka można było trafic na wersję pietruszkową lub ogórkową. Ja bardzo się cieszę, że trafiłam na pietruszkową, gdyż takiego wariantu jeszcze nie miałam okazji testować. Z założenia ten tonik ma tonizować, chłodzić oraz koić skórę. 

Muszę przyznać, że radzi sobie z tym bardzo dobrze i bardzo się z nim polubiłam!



Hello Body - Nawilżająca mgiełka do twarzy Coco Cool


Produkt pełnowymiarowy - 84,99 zł


Kolejny kosmetyk, to znów coś do tonizowania cery, a mianowicie nawilżająca mgiełka. Tym razem od marki Hello Body. To znów pozycja, którą sobie ukochałam za zniewalający zapach kokosa, który jednocześnie jest otulający i odświeżający. To zdecydowanie jeden z tych kosmetyków pielęgnacyjnych, których używa się z wielką przyjemnością. Uwielbiam!



Yasumi Mitomo Placenta + Platinum - Japońska maska w płachcie z fitoplacentą i platyną


Produkt pełnowymiarowy - 13,90 zł/25 g

 

W box-ie znalazłam także pielęgnacyjną maseczkę w płachcie od Yasumi. Z takich kosmetyków zawsze chętnie korzystam, o miło jest się od czasu do czasu zrelaksować z taką pielęgnacyjną masą na twarzy.


 

Soraya Body Diet Green - Koncentrat do ciała


Produkt pełnowymiarowy - 20,99 zł/200 ml


W pudełku znalazł się również produkt do pielęgnacji ciała i to nie byle jaki, bo okazał się być koncentratem do ciała od marki Soraya. Ten skoncentrowany balsam do ciała, poprawia jędrność oraz sprężystość skóry i zawiera 99% naturalnych składników. Super!


p

Revers Cosmetics - Regenerujące serum do włosów z naturalnym olejem konopnym


Produkt pełnowymiarowy - 12,99 zł/50 ml

W box-ie nie mogło zabraknąć czegoś do pielęgnacji włosów! Tym kosmetykiem okazało się serum do włosów z naturalnym olejem konopnym z CBD od marki Revers. Ma ono za zadanie odżywiać, wzmacniać, nadawać miękkości i połysku. Dodatkowo pobudzać włosy do wzrostu, nawilżać, wygładzać, a także chronić przed uszkodzeniami, przed promieniowaniem UV oraz wysokimi temperaturami. Ponadto ma scalać rozdwojone końcówki. 
To mi się podoba! Niech tak działa! <3



Golden Rose Vinyl Gloss High Shine Lipgloss 

Produkt dla Klientek VIP (pakiet 6/12 miesięcy lub nieprzerwana subskrypcja od 6 miesięcy)

Produkt pełnowymiarowy - 19.90 zł/4,5 ml

 

W box-ie znalazłam również super kosmetyk kolorowy, a mianowicie błyszczyk od marki Golden Rose w odcieniu idealnym dla mnie. Rzadko się zdarza, ze w kosmetycznym pudełku znajduję idealnie dopasowany do mnie produkt kolorowy, ale tym razem jest to strzał w 10! 

Błyszczyk zapewnia wysoki stopień krycia oraz intensywny połysk przez wiele godzin. Dodatkowo ma miękki, wygodny aplikator i jak już wspominałam, mój ma odcień pięknego brudnego różu. 

W całej kolekcji Vinyl Gloss High Shine Lipgloss znajduje się 12 odcieni.

 

Jane Iredale - Smooth Affair - skóra sucha i normalna


Produkt miniaturowy  - 50 zł/7ml

W pudełku znalazłam również miniaturkę bazy pod makijaż  Smooth Affair od Jane Iredale.

To wygładzająca, nawilżająca i rozjaśniająca baza, zmniejszająca widoczność drobnych zmarszczek. Przeznaczona jest dla skóry suchej i normalnej.



W pudełku znalazło swoje miejsce również kilka kuponów rabatowych ze zniżkami do kilku sklepów.



Jak spodobał Wam się majowy box? Dla mnie to znów BOMBA!

Wszystkie kosmetyki, które w nim znalazłam z wielką przyjemnością wykorzystam i one zdecydowanie uprzyjemnia mi moja codzienną pielęgnacyjną rutynę.



Pudełka beGLOSSY znajdziecie oczywiście na beGlossy .pl 

 

 

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się to, że duże produkty dali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daily routine to nie codzienna rutyna, a codzienny rytuał. Fajnie byłoby, jakbyście w końcu przestali bezmyślnie kopiować rzeczy z angielskiego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka nawilżająca mgiełka, wydaje się być idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość pudełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty "Perfecty" idealnie nadają się do mojej skóry. Uwielbiamm kremy nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, przyznam szczerze że jest to bardzo bogata wersja pudełka. Obserwuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez jakiś czas stosowałam w mojej pielęgnacji olej z nasion konopi i byłam bardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele dobrego słyszałam na temat kosmetyków z dodatkiem cbd. W końcu będę musiała je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!