BeGlossy - "Fruit & Flower" - Kwiecień 2021

14 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)

 

Kwiaty i owoce to motyw przewodni kwietniowego pudełka beGlossy  i ma nam przypomnieć o soczystych zapachach owoców oraz pięknych kolorach kwiatów. 

Zgodnie z motywem przewodnim, kosmetyki jakie znalazły się w środku mają w sobie akcenty kwiatowe lub owocowe.

W box-ie znalazło się  sześć pełnowymiarowych kosmetyków do pielęgnacji oraz jeden kosmetyk kolorowy!

Chodźcie dalej i zobaczcie, czy w moim pudełku rządzą kwiaty, czy owoce :)



Marion - Balsam do ciała o żelowej konsystencji 

Produkt pełnowymiarowy - 11,75 zł/160 ml


Jednym z najciekawszych kosmetyków, jakie znalazłam pudełku okazał się owocowy balsam do ciała o żelowej konsystencji od marki  Marion. Jego konsystencja jest fenomenalna. To trochę tak, jakby smarować się sorbetem z mango i pomarańczy. Świetna sprawa!


OWOCE|  1 : 0  |KWIATY


Bioliq  - Antyoksydacyjne serum odbudowujące 35+ 

Produkt pełnowymiarowy - 23,90 zł/30 ml


Kolejny kosmetyk to serum odbudowujące dla cery po 35 roku życia od marki Bioliq. Serum zawiera ekstrakt z pączków Acmella Oleracea, który wpływa na redukcję pierwszych zmarszczek i chroni przed pojawianiem się nowych. 

To serum z pewnością wykorzystam :)


OWOCE| 1  :  1 |KWIATY


Nature Box - Odżywczy szampon z olejem arganowym 

Produkt pełnowymiarowy - 19,99 zł/385 ml


W pudełku znalazłam również całkiem pokaźną butelkę szamponu do włosów z olejem arganowym marki Nature Box. ten szampon z pewnością wykorzystam, bo jego skład bardzo mi pasuje! Szampon zawiera, aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Dla mnie bomba!



Tołpa - Żel-peeling  z kwasem migdałowym

Produkt pełnowymiarowy - 23,49 zł/150 m


Kolejnym bardzo fajnym kosmetykiem, jaki znalazłam w box-ie jest żel-peeling do mycia twarzy z kwasem migdałowym od marki Tołpa. Po jego użyciu, w ciągu kilku chwil, skóra ma stać się idealnie oczyszczona, gładka i nawilżona jeszcze długo po uzyciu.

Dla mnie BOMBA! Bardzo się cieszę z tego kosmetyku!



Canabo  - Krem do stóp z czarnuszką

Produkt pełnowymiarowy - 9,99 zł/100 ml

Kolejny bardzo ciekawy kosmetyk z pudełka to krem do stóp z czarnuszką, który zawiera aż 88,5% składników pochodzenia roślinnego. Czarnuszka usprawnia działanie naturalnych funkcji obronnych naskórka, działa detoksykująco i pozytywnie wpływa na mikroflorę. Regularne stosowanie kremu ma zapewnić stopom odpowiednie nawilżenie i je zregenerować.

Zaczyna się sezon na okryte buty, więc taki krem bardzo się przyda!


OWOCE| 1  :  2 |KWIATY


Vollare Cosmetics - Krem do rąk Fruity Hands 

Produkt pełnowymiarowy - 6,99 zł/50 ml

W box-ie znalazł się także jeden z trzech owocowych kremów do rąk od marki Vollare Cosmetics. Ja trafiłam na wersję odzywczo-ochronną, ale w innych box-ach można było znaleźć także krem regenerujący lub nawilżająco-łagodzący. 

Krem do rąk to kosmetyk, który zawsze jest potrzebny, więc i ten znajdzie swoje miejsce w mojej kosmetyczce. Dodatkowo, ten ma piękny zapach mango, więc SUPER!


OWOCE|  2 : 2  |KWIATY


Ingrid - Paleta do makijażu oczu

Produkt pełnowymiarowy - 49,99 zł/9,5 g


W pudełku znalazł się również jeden, jedyny kosmetyk makijażowy i to nie byle jaki! To nowość od marki Ingrid, a mianowicie jedna z czterech wersji kolorystycznych najnowszej paletki do makijażu oczu. Każda z wersji paletki jest przeznaczona zarówno do lekkiego makijazu dziennego, jak i do mocnego makijażu wieczorowego. Ja bardzo lubię cienie do powiek marki Ingrid, więc ta paletka bardzo mnie ucieszyła.

Mi trafiła się wersja BALI HIBISCUS, czyli zainspirowane kwiatami hibiscusa zestawienie ciepłych brązów, korali oraz różu. Piękna!


OWOCE| 2  :  3 |KWIATY


W moim pudełku starcie wygrały kwiaty ;)

Moim zdaniem kwietniowe beGlossy wypadło genialnie! Znalazłam w nim kosmetyki, które z wielką przyjemnością wypróbuję i wszystkie ze mną zostaną! Świetne pudełko <3



  Pudełka beGLOSSY znajdziecie oczywiście na beGlossy .pl 

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tej paletki, ładna kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzednie pudełko bardziej do mnie trafiło. Jednak te kremy z chęcią bym sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten boks moim zdaniem jest udany :D Najbardziej podoba mi się paleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezła zawartość,najbardziej jestem ciakawa tego balsamu o konsystencji galaretki ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis. Ciekawa zawartość pudełka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna paletka na wiosnę. Lubię produkty Nature Box i ten szampon też miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam o konsystencji galaretki brzmi ciekawie. Ogólnie zawartość przydatna i udana. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka przykuła moją największą uwagę. Chętnie bym przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super box, naprawdę fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka marek znam. Lubię czasem zamawiać takie boxy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw :) Super produkty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!