BeGlossy - "Sky is The Limit" - Marzec 2021

10 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)


Marcowe BeGlossy zabiera nas wysoko w chmury, w podniebną wyprawę! Hasłem przewodnim marcowego pudełka jest: 'Sky is the limit', a w box-ie znajdziemy zestaw 6 produktów, które pomogą nam przygotować się na nadejście astronomicznej wiosny. 

Na wstępie muszę wspomnieć o przepięknym kartoniku, który tym razem nie wygląda tak, jak zwykle. Przedstawia on prześliczną, pastelową grafikę podniebnej podróży balonami. Czyż nie jest piękna?

Takie pudełko samo w sobie jest genialnym prezentem <3

Chodźcie dalej i zobaczcie, co dokładnie znalazło się w jego środku!



L'Oreal Paris  - Air Volume Mega Mascara 

Produkt pełnowymiarowy - 67,99 zł/9,5 ml

Niewątpliwie gwiazdą marcowego pudełka jest nowa mascara do rzęs od L'Oreal Paris! Przyznam, że bardzo ją polubiłam i aktualnie stała się moją ulubioną. Ma ona prześliczne opakowanie, które przypomina nieco tubkę do wyciskania. Zdecydowanie nie da się jej pomylić z innym tuszem! Producent nazywa szczoteczkę tuszu 'puchową' i ma w tym rację, bo jest ona złożona z niezliczonej ilości włosków, które idealnie rozdzielają rzęsy. 

Jak już wspominałam, ta maskara stała się moją ulubiona bo świetnie rozdziela rzęsy i genialnie zwiększa ich objętość. Nie kruszy się i nie osypuje przez wiele, wiele godzin. Generalnie, jeśli miałabym się czegoś uczepić, to..., nie miałabym czego. Jest świetna!



Time Out - suchy szampon do włosów

Miniatura - 2x 6,99 zł/75 ml

W pudełku znalazłam też dwie miniatury suchych szamponów do włosów. Ja nie używam tego typu kosmetyków, więc szampony z pewnością trafią w dobre ręce.



Noble Health - Flamingo Hair Food Beauty Hair Shot - Biotynowy shot piękna
Produkt pełnowymiarowy -  29,99 zł / 10 saszetek


Kolejny produkt nie jest kosmetykiem, ale zdecydowanie trafił w mój gust. Jest to Biotyna do włosów w saszetkach od firmy Noble Health. Biotynkę staram się supelmentować regularnie, a ta w dodatku ma jeszcze fajna formę (różowy proszek do rozpuszczania o arbuzowym smaku) i urocze opakowanie! Super! :D



Bielenda Expert Czystej Skóry - antybakteryjny żel do higieny rąk

Produkt pełnowymiarowy - 12,99 zł/100 ml

Kolejny produkt to antybakteryjny żel do higieny rąk. Ostatnio od nich się roi w kosmetycznych box-ach i jakoś nie szczególnie mi się to podoba, ale z drugiej strony czasy są takie, że te produkty stały się niezbędne, więc akceptuję.



Efektima - peeling do ciała cukier i olej kokosowy


Produkt pełnowymiarowy-  6,99 zł/30 ml

Peeling to zawsze przydatny kosmetyk, więc chętnie go przetestuje. Ten od Efektimy jest cukrowy i z pewnością nie narobi  bałaganu w łazience, więc tym bardziej z przyjemnością go użyje.



Seyo French Kiss - Żel pod prysznic Macaroons


Produkt pełnowymiarowy - 3,49 zł/300 ml


W box-ie znalazł się również żel pod prysznic o zapachu paryskich makaroników, który zaskoczył mnie swoją niską ceną. Początkowo myślałam, że to jakaś pomyłka, ale sprawdziłam i ona naprwadę kosztuje tylko kilka złotych. WOW. 

To taki typowy żel pod prysznic bez efektów WOW, ale czegóż więcej od niech chciać. Dla mnie Super! Ładnie pachnie, ładnie się pieni, świetnie oczyszcza skórę i nie podrażnia.



 Tak właśnie przedstawia się marcowe BeGlossy <3 Dla mnie SUPER! Wszystkie produkty zużyje z przyjemnością, a najbardziej ucieszył mnie świetny tusz do rzęs!

 

 Pudełka beGLOSSY znajdziecie oczywiście na beGlossy .pl 

 

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Ta Biotyna jest bardzo ciekawe, podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio znalazłam taki środek do dezynfekcji w sprayu, czy ktoś stosował i poleca lub nie? sklep.malpex.pl/produkt/alkoholowy-spray-antybakteryjny-virusol-plus-80-ml/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurację biotyną chętnie bym zaczęła. Ciekawi mnie również maskara i efekt na rzęsach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie to fajna zawartość, nawet bardzo. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zainteresował mnie olejek kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ten żel pod prysznic ma naturalny skład?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!