Czy wszystko gra?

4 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiejszy wpis będzie nieco inny, nie znajdziecie w nim bowiem nawet jednego słowa poświęconego kosmetykom! 

Zdziwione?

No cóż, prawda jest taka, że nawet najlepsze kosmetyki nie dadzą nam tego, czego chcemy, jeśli w naszym organizmie nie będzie grać! Dlatego dzisiejszy wpis będzie poświęcony właśnie niczemu innemu, jak naszemu zdrowiu. Opowiem Wam dziś o świetnej akcji zorganizowanej przez Laboratorium DIAGNOSTYKA (diagnostyka.pl). 


Akcja laboratorium DIAGNOSTYKA nazywa się dokładnie tak samo, jak tytuł dzisiejszego posta, czyli: "Czy wszystko gra?" Nie wzięła się ona znikąd! 
Czasem w naszym życiu zdarza się tak, że czujemy, że z naszym zdrowiem jest coś nie tak, ale często liczymy na to, że samo przejdzie. Początkowo oczywiście ratujemy się kosmetykami, najpierw tymi z drogerii, później dermokosmetykami, ale kiedy to nie działa, sięgamy po suplementy diety, a dopiero na końcu udajemy się do lekarza. Może nie wszystkie z nas tak mają, ale ja z pewnością muszę się do tego przyznać. Lekarz i badania stoją, a raczej stały na samym końcu listy: RZECZY DO ZROBIENIA! Przecież zawsze było tyle ważnych innych aktywności. Na badania i własne zdrowie czasu już nie starczało, a poza tym już sama myśl o tym wiała nudą.

Ciągłe zmęczenie, brak energii, problemy z włosami, trudności ze snem, bóle głowy... to tylko niektóre z objawów, jakie wysyła nam Nasz organizm, kiedy coś w nim nie gra. Może okazać się, że są to objawy problemów z tarczycą, tym bardziej, jeśli w naszej rodzinie one już występowały.

Ja przyznam się, że miałam te wszystkie objawy (no może poza bólami głowy) i w końcu poszłam po rozum do głowy i zrobiłam odpowiednie badania: krwi,  badanie tarczycy (przy TSH) i USG tarczycy. Na szczęście, okazało się, że z moją tarczycą wszystko jest OK i nie mam powodów do obaw. Nie znaczy to jednak, że te badania nie były mi potrzebne! Czuję się teraz o wiele spokojniej, tym bardziej, że niedawno moja mama tarczyce miała usuwaną. Co ciekawe, moje dolegliwości ustąpiły i najprawdopodobniej były one spowodowane moim lękiem.


Teraz już opowiem Wam o samej akcji!
Laboratorium DIAGNOSTYKA zorganizowało akcję, która skierowana jest do kobiet (akcja dla mężczyzn będzie jesienią). Zostały przygotowane dla nas dwa pakiety badań:
1 PAKIET "OGÓLNIE KOBIECY -  zestaw 15 badań profilaktycznych, przygotowanych z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, rodzinnie czy fizycznie. Zestaw badań w tym pakiecie, obok uniwersalnych testów pozwalających ocenić funkcjonowanie głównych narządów: wątroby, nerek i tarczycy, zawiera także badania istotne dla kobiet obawiających się cukrzycy, zaburzeń hormonalnych czy chorób nowotworowych.



2 PAKIET "SZCZEGÓLNIE KOBIECY" -  pakiet badań genetycznych ukierunkowanych na profilaktykę nowotworów, w szczególności piersi oraz jajnika. Badania te zaleca się osobom zarówno zdrowym, jak i chorym lub po przebytej chorobie. Ważne są także dla kobiet, u których w rodzinie występowały przypadki nowotworów.



Jak widzicie, ceny badań zostały znacznie obniżone i możemy je wykonać za niewielką kwotę.
Więcej szczegółowych informacji nt. badań znajdziecie: tutaj

To jednak nie wszystko!


Wystarczy, że wypełnimy formularz na stronie www.wszystkogra.diagnostyka.pl, i pobierzemy bony z atrakcyjnymi cenami na w/w pakiety badań, a będziemy miały szanse na wygranie atrakcyjnych nagród, które zostały ufundowane przez partnerów akcji!




Om, nom, nom... te nagrody są naprawdę warte wiele! Zobaczcie same!


Pobyt "Luksusowe odmłodzenie w  Hotel **** Słoneczny Zdrój Medical SPA
Pobyty "Detoks w SPA" w  Hotel **** Słoneczny Zdrój Medical SPA
Przeloty widokowe zabytkowym samolotem i udział w pikiniku lotniczym​!


Jak Wam się podoba taka akcja? Jak dla mnie, jest ona rewelacyjna! Dzięki niej nie tylko zadbamy o swoje zdrowie w bardzo atrakcyjnej cenie (dzięki bonom 50%), ale także damy sobie szansę na wspaniałe nagrody! 

Taki prezent możemy zrobić sobie same, możemy podarować go też bliskiej nam osobie, której zdrowie jest dla nas Ważne. Bardzo się cieszę, że mam możliwość przekazania Wam tej informacji :)

WARTO!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Tak ostatnio nad tymi badaniami myślałam również dla mamy w tej wersji bardziej rozszerzonej pakiet "szczególnie kobiecy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden i drugi warto rozważyć. Bardzo fajna akcja moim zdaniem, bo lekarzy teraz o badania profilaktyczne nie da się doprosić. Sama przeszłam batalię z marnym skutkiem i w końcu sama za wszystko zapłaciłam :/

      Usuń
  2. Aż mi się słabo zrobiło na samą myśl o pobieraniu krwi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!