Kwietniowe ShinyBox - SPEŁNIJ Marzenia!

10 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Na kwietniowy ShinyBox - Spełnij Marzenia czekałam z niecierpliwością od zeszłego pudełka. Byłam niesamowicie ciekawa jego zawartości i z całą stanowczością, muszę przyznać, że się nie zawiodłam! Zawartość tej edycji ShinyBox-a jest rewelacyjna!

W pudełku znalazłam, aż 5 pełnowymiarowych kosmetyków i jedną próbkę, a także niespodziankę, którą podzielę się z jedną z Was!

Nazwa tej edycji BOX-a to "Spełnij Marzenia", nie jest ona przypadkowa, bowiem nawiązuje do jednego z prezentów, ale o tym później :)


ZOBACZCIE, CO ZNALAZŁAM W ŚRODKU!


- 417 - Pieniący się żel do mycia twarzy z luffą
produkt pełnowymiarowy
Cena rynkowa - 116 zł/200 ml

Żel do mycia twarzy z luffą luksusowej marki -417, to flagowy produkt z tej edycji ShinyBox. W pudełku znalazło się pełnowymiarowe opakowanie, które zawiera, aż 200 ml tego produktu, a jego cena detaliczna jest niebagatelna, bo kosztuje aż 116 zł! Markę -417 miałam już okazję niegdyś wypróbować i byłam pod wrażeniem, dlatego tym bardziej się cieszę, że żel znalazł się w pudełku i to w pełnym wymiarze! Zdążyłam go już wypróbować i mogę śmiało powiedzieć, że jest genialny. Zawiera mikrocząsteczki naturalnej luffy, które delikatnie peelingują skórę, a także minerały z Morza Martwego. Jest niesamowicie wydajny i lepiej działa wtedy, gdy zastosujemy go mniej, niż więcej. Genialnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia i nie wysusza przy tym cery. Cudowny produkt!
Jeszcze ciekawostka! Wiecie skąd pochodzi nazwa: "-417"? To miejsce pozyskiwania składników, znajdujące się 417 m p.p. Morza Martwego!


Faberlic - Balsam tlenowy z serii Air Stream linii Legendarny Tlen
produkt pełnowymiarowy
Cena rynkowa - 39,90 zł/50 ml

Co do tego produktu miałam pewne wątpliwości. Marka dotąd nie była mi znana. Ten produkt polecany jest do pielęgnacji podrażnionej skóry po ekspozycji na światło słoneczne, depilacji i agresywnych zabiegach w gabinecie kosmetycznym. Ja zastosowałam ten produkt na twarz, tuż po jej umyciu i przed nałożeniem makijażu. Jakież było moje zaskoczenie, kiedy tuż po aplikacji moja cera stała się cudownie gładka, a widoczność otwartych porów skóry zminimalizowana praktycznie do zera! Dla mnie REWELACJA! Teraz będę tego produktu używała za każdym razem!
Dla mnie to kolejny hit tego box-a! Niestety nie mam pojęcia, gdzie można go nabyć poza boxem :( Na stronie ShinyBox jest przekierowanie do rosyjskiego sklepu, ale niestety produkt jest niedostępny.


Krynickie SPA - Rozświetlający krem pod oczy
produkt pełnowymiarowy
Cena rynkowa - 16 zł/30 ml

Krynickie SPA to kolejna, polska marka kosmetyczna o której nie miałam wcześniej pojęcia, a szkoda... . Cena rynkowa tego rozświetlającego kremu pod oczy  jest stosunkowo niska, ale niech Was ona nie zwiedzie. Już go wypróbowałam o okazało się, że byłabym w stanie zapłacić za niego znacznie więcej! Dla mnie to kolejna perełka kwietniowego ShinyBox-a!


Joko Make Up - Spiekany róż do policzków
produkt pełnowymiarowy
Cena rynkowa - 24,50 zł/szt.

Kwietniowe ShinyBox, to nie tylko kosmetyki do pielęgnacji. W pudełku znalazła się również kolorówka. Ja znalazłam spiekany róż do policzków od JOKO. Już go wypróbowałam i okazało się, że strasznie pyli, ale efekt na buzi, jaki ten produkt daje, jest całkiem niezły. W innych wariantach box-a można było znaleźć czarny eyeliner w kałamarzu, zamiast różu.


Dr Irena Eris - Błyszczyk do ust ProVoke
produkt pełnowymiarowy
Cena rynkowa - 55 zł/szt

Kolejny kosmetyk kolorowy, który był szeroko reklamowany zanim jeszcze ShinyBox pojawił się w domach subskrybentek, to błyszczyk do ust ProVoke od Dr Irena Eris. Powiem Wam szczerze, że to jedyny produkt z box-a którym nie jestem zachwycona. Nie dość, że kolor, jaki mi się trafił jest kompletnie nie mój, to błyszczyk straszliwie się klei. Z pewnością oddam go w 'dobre ręce' ;).


Lab ONE N°1 - Regenerujący szampon do włosów step 1
próbka

W pudełku znalazłam też próbkę szamponu do włosów Lab ONE,  który jest pierwszym krokiem pielęgnacyjnym z zestawu produktów wspomnianej marki. Próbka jest maleńka i obawiam się, że nie starczy  mi na umycie włosów. Fajnie byłoby gdyby próbka była większa, a jeszcze fajniej gdyby było ich kilka, każda z innego etapu pielęgnacyjnego.


Katalog marzeń Indywidualny prezent - voucher

Teraz już przejdźmy do prezentu od którego pochodzi nazwa tej edycji ShinyBox. Prezentem jest bowiem VOUCHER na 30 zł do wykorzystania w sklepie spełniającym marzenia! Wystarczy wejść na stronę katalogmarzen.pl, wybrać MARZENIE i zapłacić o 30 zł mniej za jego spełnienie!

Ja swoim kodem chciałabym się z Wami podzielić, a raczej z jedną z Was, bo kod jest jednorazowy, także, kto pierwszy, ten lepszy :)

Częstuj się! :)


Kwietniowej edycji ShinyBox niestety nie można już zamówić na Shinybox.pl 
Okazała się ona tak dobra, że wyprzedała się w mgnieniu oka. Zachęcam Was jednak do skorzystania z subskrypcji, gdyż wtedy będziecie mieć pewność, że żaden BOX Was nie ominie!


Buziaki :*


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!