Herbatki Hello Slim, jak to z nimi jest?

15 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Swego czasu, w blogosferze i na instagramie było bardzo głośno, a powodem tego zamieszania stały się herbatki Hello Slim. Ja po raz pierwszy poznałam je dzięki kosmetycznemu box-owi Shiny Box. W czerwcu obecnego roku Shiny Box uraczył wszystkie swoje subskrybentki nie tylko kosmetykami, ale właśnie również herbatami Hello Slim. Dla mnie było to bardzo pozytywne zaskoczenie i wielka chęć wypróbowania tego specyfiku.

Najprościej mówiąc, herbatki Hello Slim to herbatki detoksykujące organizm i poprawiające metabolizm. Wielką obietnicą jest też  pomoc w zrzuceniu nadmiaru kilogramów oraz zmniejszenie apetytu na niezdrowe przekąski. Kuracja składa się z dwóch rodzajów herbat (na dzień i na noc).

Herbatki Hello Slim piłam przez całe wakacje. Starałam się pić je codziennie, nie zawsze mi się to udawało, ale pominęłam zaledwie kilka filiżanek, więc mogę uznać, że jestem w stanie dobrze ocenić ich działanie. W sumie wypiłam cztery opakowania herbat (dwa opakowania DAY i dwa opakowania NIGHT).


Kuracja Hello Slim składa się z dwóch rodzajów herbat: Hello Slim Good Night i Hello Slim Good Night. Jak już się pewnie domyślacie, codziennie rano należy wypić herbatkę DAY, a codziennie wieczorem herbatkę NIGHT. 

Skład Hello Slim Good Morning:
Guarana, yerba mate, dzika róża, zielona herbata, liść eukaliptusa, owoc czarnego bzu, korzeń cykorii, jabłko, hibiskus, aronia, aromat ananasowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, mięta, zagęszczony sok z ananasa, skórka cytryny, skórka pomarańczy.

Zadaniem Hello Slim Good Morning jest pobudzenie organizmu do działania, przyśpieszenie metabolizmu  i dodanie energii na cały dzień.

Skład Hello Slim Good Night:
mięta, trawa cytrynowa, skórka pomarańczowa, korzeń imbiru, hibiskus, korzeń lukrecji, jabłko, aromaty: cytrynowy i limonkowy, liść jeżyny słodkiej, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, korzeń cykorii, skórka cytryny, dzika róża, skórka limonki.

Zadaniem Hello Slim Good Night jest wyciszenie, oczyszczenie organizmu i relaks. Mogę Wam powiedzieć, że po wersji Night śpi się jak niemowlak ;)


Na wstępie muszę zaznaczyć, że generalnie smakoszem herbat nie jestem. Najbardziej odpowiada mi czarna herbata Earl Grey i właściwie tylko taką piję. Po drugie, herbatę słodzę cukrem. Nie umiem się od tego odzwyczaić i choć próbowałam już słodzików, stewii, ksylitolu, miodu i innych specyfików, to i tak najbardziej smakuje mi czarna Earl Grey z cukrem.
Zanim jeszcze spróbowałam Hello Slim, to obawiałam się, że nie przypadną  mi do gustu pod względem smaku. Okazało się jednak, że są bardzo smaczne. Postanowiłam od początku, że nie będę słodzić ich cukrem i postawiłam na ksylitol. To był dobry wybór, bo w takiej postaci właśnie smakowały mi najbardziej.
Przyznam jednak, że bardziej lubiłam pić Hello Slim Good Night, choć Slim Good Morning wcale nie wypadała źle.


Nie będę dokładnie opisywała właściwości Hello Slim, bo o nich możecie poczytać na stronie producenta. Chciałabym jedynie wyrazić swoją opinię.
Wymienię jeszcze raz obietnice, jakie niesie za sobą Hello Slim, aby łatwiej było mi się do nich odnieść :)

DETOKS ORGANIZMU
POPRAWA METABOLIZMU
POMOC W ZRZUCENIU NADMIARU KILOGRAMÓW 
ZMNIEJSZENIE APETYTU NA NIEZDROWE PRZEKĄSKI


DETOKS ORGANIZMU
Jeśli chodzi o detoksykację organizmu za pomocą herbatek Hello Slim to jestem na TAK! Uważam, że mogą one bardzo w tym pomóc, ale one same cudów nie zrobią. Jeśli liczymy na detoks, to musimy wymagać również od siebie, czyli przynajmniej zrezygnować z jedzenia czerwonego mięsa, potraw smażonych, wędlin, cukru rafinowanego (w tym słodyczy ;)), mleka i jajek, a do tego pić odpowiednio dużo wody mineralnej. Same herbatki organizmu z toksyn nie oczyszczą, nie ma się co oszukiwać.

POPRAWA METABOLIZMU
Jeśli organizm oczyści się z toksyn, to i metabolizm się poprawia. To podstawowa zasada, więc kontynuując moją poprzednią wypowiedź, nie możemy liczyć pod tym względem jedynie na magiczne działanie herbaty. Odpowiednia dieta jest niezbędna.

POMOC W ZRZUCENIU NADMIARU KILOGRAMÓW 
Generalnie jest tak, że detoks organizmu i poprawa metabolizmu niesie za sobą utratę nadmiaru kilogramów. Nie jest to żadnym odkryciem. Nie liczcie jednak, że za pomocą samych herbatek nadmierna kilogramy wyparują ;)

ZMNIEJSZENIE APETYTU NA NIEZDROWE PRZEKĄSKI
Przekąski są moją zmorą! Uwielbiam je i czasami mam tak wielką ochotę na słodycze lub słone przekąski, że jest ona nie do opanowania. Tutaj muszę jednak pochwalić Hello Slim, bo rzeczywiście dzięki spożywaniu tych herbat miałam na przekąski mniejszą ochotę. Nie wyeliminowałam ich całkowicie, ale sięgałam po nie zdecydowanie rzadziej.



PODSUMOWUJĄC
Nie liczcie na to, że picie Hello Slim sprawi, że w magiczny sposób oczyści się Wasz organizm i zrzucicie nadmiar kilogramów. To nie jest magiczny produkt, który sprawi, że nagle poczujemy ochotę jedynie na zdrowe jedzenie, a energia będzie nas tak rozpierała, że zdecydujemy się pobiec w maratonie.
Jeśli nie jesteśmy zdecydowane na pozbycie się starych nawyków, to inwestowanie w Hello Slim jest stratą pieniędzy. Jeśli jednak zdecydujemy się na zdrowy tryb życia, to pewnie Hello Slim nie będzie nam potrzebne, aby osiągnąć cel. Nie mniej jednak z całym przekonaniem muszę stwierdzić, że obcowanie z Hello Slim było dla mnie przyjemnością!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Tych herbat nie znam, stosowałam natomiast inne. A co do używania cukru, to już dawno tego nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych herbatkach - niech zyje zacofanie :) W sumie to bym wypróbowała, chociaż bardziej lubię kawę, ale... dobra herbata nie jest zła! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem zdania, że tego rodzaju suplementy mogą być przyjemnym dodatkiem do odchudzania :D Ale same nic nie zrobią

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie herbatki to pyszna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Psychologiczne zagranie na rozgraniczenie herbaty na dzien i na noc jest niezłe. Promowanie picia herbaty równie jest na plus. Smak herbat bardzo przyzwoity. Jeżeli skłoni to osoby, które mało piły do nawadniania się - ode mnie piątka. Sama jednak pewnie pozostanę przy zwykłych herbatach liściastych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo składników w tych mieszankach, ciekawa jestem jak smakują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakują rewelacyjnie, mi osobiście najbardziej smakuje ta na noc i śpi się po niej, jak niemowlak :D

      Usuń
  7. Ja niestety nie wierzę w to, że herbatki coś pomogą. Jedynie co, to picie dwóch dodatkowych kubków picia, zapełnia nieco żołądek, no i działa siła perswazji. Za to kubek, pierwsza klasa - przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna serwetka,kupiłaś stacjonarnie? czy przez internet?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!