ShinyBox - Hippieness - Sierpień 2018

10 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Kilka dni temu zawitało do mnie najnowsze, sierpniowe pudełko ShinyBox. Jego hasłem przewodnim jest 'Hippieness'. Ma być on dla nas dawką pozytywnej energii, porcją promiennego uśmiechu i dozą kosmetycznej zabawy. Zdecydowanie mi się to przyda, bo w powietrzu czuję już jesień, co nie nastraja mnie zbyt dobrze. Powrót do obowiązków po wakacjach jest trudny, ale ma również swoje plusy,  których jeszcze nie jestem w stanie sobie uświadomić, bo zakończenie wakacji jest dość bolesne. Chciałabym, aby wróciły jeszcze upały, bo choć w pewnych momentach trochę uprzykrzały życie, to mimo wszystko tęsknię za nimi. Lato jest zawsze zbyt krótkie...


W sierpniowym box-ie znalazłam w większości marki, które już znam, ale produkty jakie znalazłam są dla mnie nowościami. W pudełku znalazły się jedynie kosmetyki pielęgnacyjne, ale i coś do zjedzenia.


Unani - Jedwabiste Mleczko do ciała z drobinkami
Produkt pełnowymiarowy - 43zł/60ml

To mleczko do ciała bardzo mi się spodobało, pachnie lodami śmietankowymi, a zapach pozostaje naprawdę długo na skórze i ma w sobie delikatne rozświetlające drobinki, które wspaniale podkreślają letnią opaleniznę. Szkoda tylko, że ma tak małą pojemność. Z pewnością skończy mi się szybciej niż przypuszczam, bo naprawdę jestem z niego mega zadowolona <3

--> Jest to produkt gwarantowany dla Klientek, których sierpniowy zestaw ShinyBox jest minimum drugim zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu, wykupionego przed pierwszą wysyłką sierpniowego pudełka ShinyBox

--> Produkt wymienny z z Maseczką antycellulitową Dermaglin i Balsamem do ciała Kokos Dairy Fun.


O'Herbal - Relaksujący Balsam do ciała z ekstraktem z Lawendy
Produkt pełnowymiarowy - 22,49zł/500ml

Jakiś czas temu zdenkowałam podobny balsam, tyle, że poprzedni to Orzeźwiający balsam do ciała z ekstraktem z werbeny. Byłam z niego zadowolona, więc pewnie i ten przypadnie mi do gustu.
Te balsamy bardzo dobrze nawilżają i są lekkie, a w dodatku pięknie pachną.

--> Produkt wymienny z Płynem micelarnym O`Herbal, Szamponem do włosów Element Vis Plantis lub Tonikiem oczyszczającym Element Vis Plantis. 

p
Novex - Brazilian Keratin Maska do włosów z keratyną
Wersja podróżna - 15zł/210g-100 ml

Miałam już kilka tych masek do włosów i lubię je. Ich małe opakowania świetnie sprawdzają się podczas wyjazdów. Tą wersję zabiorę ze sobą przy najbliższej okazji.


EkaMedica - Olej Arganowy z nasion drzewa arganowego tłoczony na zimno
Produkt pełnowymiarowy - 38 zł/100 ml

Olej arganowy bardzo dobrze sprawdza się przy olejowaniu moich włosów, więc chętnie go wykorzystam. Ten od EkaMedica można również wykorzystywać do celów spożywczych i tak również zamierzam go wykorzystać. Najlepiej spozywać go codziennie na czczo (5 ml) i tak też zamierzam zrobić :).


Biotaniqe - MultiBioMask CALM & CLEAN Maska Łagodząca + Maska Oczyszczająca
Produkt pełnowymiarowy - 1,79zł/2x4 ml

W box-ie znalazłam również zestaw składający się z dwóch maseczek: oczyszczającej z aktywnym węglem i łagodzącej z ekstraktem z białej lilii. Na pewno zrobię z nich użytek!.

Dermaglin - Maseczka oczyszczająco-odżywcza z Zieloną glinką Kambryjską, Jedwabiem i Olejkiem Jojoba
Produkt pełnowymiarowy - 6,99zł/20g

Maseczki z glinką również bardzo lubię, więc i tą z przyjemnością zużyję.


SheFoot - Domowe Spa Dla Stóp Maska + Peeling
Produkt pełnowymiarowy - 5,31zł/16ml

Latem pielęgnacja stóp jest wyjątkowo dla mnie ważna, więc wszystkie produkty, które przeznaczone są do stóp przyjmuję z wielkim entuzjazmem. Markę  SHEFOOT znam już doskonale i jestem z niej zadowolona, więc z wielką przyjemnością wykorzystam te kosmetyki.


Foods by Ann - Pudding
Produkt pełnowymiarowy - 4,29zł/1szt.

W pudełku znalazłam też produkt spożywczy, a był nim pudding Foods by Ann. Niestety nie zasmakował mi zbytnio. Jednak wolę przygotowywać takie napoje sama ze świeżych owoców i warzyw. W innych zestawach można było znaleźć jeszcze zupę lub smoothie. Chętnie wypróbowałabym zupę ;).


W zestawach można było znaleźć jeszcze zaproszenie na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days. Koszt tej przyjemności to 30 zł dla 2 osób. Niestety nie będę w stanie skorzystać z tego zaproszenia, mam bardzo napięty grafik we wrześniu. Szczerze żałuję, ale niestety ominie mnie to wydarzenie :(
Jeśli ktoś jest zainteresowany, to mogę oddać :)


Jak podoba Wams się zawartość sierpniowego zestawu ShinyBox

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Wow, całkiem fajne to pudełko, podoba mi się. Balsam od O'herbal chętnie bym zużyła. Produkty do stóp również. Olej Arganowy uwielbiam pod oczy i szyję, więc byłabym zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleju arganowego nigdy nie używałam pod oczy! Muszę koniecznie spróbować :)

      Usuń
  2. Podoba mi sie zawartosc i obecnosc puddingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe są takie zestawy:) ja z pewnością wypróbowałabym maseczki, produkty do stóp i puding :) lubię produkty foodbyann :) jaka musi być radość przy otiweraniu takiej paczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ta edycja nie powaliła na kolana. Uważam, że wcześniejsze były lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem niezłe to pudełeczko, ja byłabym szczególnie zadowolona maseczek i oleju arganowego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!