Elvie Firefly by Oriflame - Zapach Magii

22 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

"Kompozycja zapachowa wody Elvie Firefly zaprasza do urzekającego, zagadkowego świata elfów, prowadzonego magicznym zapachem kwiatu, który kwitnie tylko nocą. Magiczny aromat Róży Nocy, uwodzi swoją słodyczą i promiennością. Szwedzka legenda o elfach głosi, że kiedy mistyczna Róża Nocy w noc swego kwitnienia rozwinie swe muśnięte światłem Księżyca pąki, jej zniewalający zapach przebudzi twe piękno i sprawi, że od tej chwili będziesz już zawsze roztaczać jego promienną aurę."
Czyż to nie brzmi wspaniale? Uwielbiam wszelkie baśnie i legendy, właśnie to zamiłowanie skłoniło mnie do wypróbowania zapachu Elvie Firefly od Oriflame.
Zapach ten powstał w lipcu 2016 roku, a jego  twórcami są Alexandra Kosińska  i Eva Vidou. Źródłem inspiracji do stworzenia tego zapachu były szwedzkie baśnie, w których lasy zamieszkiwane są przez elfy i inne fantastyczne stworzenia, i gdzie może rosnąć tylko taki rzadki i niesamowity kwiat jak róża północy.


Zapach zamknięty jest w ciekawym flakonie, który przypomina  gładkie kamienie położone jeden na drugim. Kształt flakonu jest taki sam, jak w przypadku innych zapachów z rodziny Elvie, różnica polega jedynie na kompozycji kolorystycznej.
W Firefly buteleczka ma fioletowo-błękitną podstawę, której odcień promieniuje na cały flakon. Wygląda to bardzo ciekawie i przypomina odcień wody z jeziora w magicznym lesie w którego tafli przegląda się leśna wróżka. Natrętna jest za to w kontrastowym odcieniu soczystej, świetlistej zieleni, która symbolizuje magiczne stworzenia żyjące w lasach skandynawskich baśni.

Oriflame

Ten kwiatowo-owocowo-drzewny zapach łączy w sobie uwodzicielską świeżość grejpfruta, brzoskwini i akordu morskiego, płynnie zmieniając się w hipnotyczny akord róży o północy. Kompozycja kończy się fascynującym pociągiem nut drzewnych. 


Na temat tego zapachu wypowiem się jako wielbicielka wszystkich pachnideł z rodziny Elvie! Uwielbiam absolutnie wszystkie i kiedy ich używam zawsze dostaję wiele komplementów, najczęściej od mężczyzn!
Elvie Firefly, tak jak pozostałe zapachy z rodziny Elvie jest bardzo świeży i soczysty, lekko słodki, ale nie przesłodzony. Tuż po rozpyleniu najbardziej wyczuwam akord morski, a tuż za nim nuty owocowe, gównie grejpfruta. Po chwili najbardziej wyczuwalnym aromatem staje się zapach róży, a on stopniowo przechodzi w nuty drzewne, których głębia sprawia, że zapach na długo utrzymuje się na skórze.

Oriflame

Ten zapach jest dla mnie wyjątkowo piękny! Lekki, nienachalny i zmysłowy. Według mnie jest to idealny, bardzo delikatny, ale z charakterem, zapach na dzień. 

Oriflame

Znacie Elvie Firefly? Jacy są Wasi ulubieńcy z rodziny Elvie?

Oriflame

Zajrzyjcie jeszcze do archiwalnego wpisu nt. letniego Elvie Symmer Joy!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Tej wersji Elvie nie znam
    Bardzo zaciekawiłaś mnie tym zapachem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zauroczona wszystkimi wersami Elvie. Koniecznie powąchaj przy nadarzającej się okazji!

      Usuń
  2. Nie znam tej serii, ale opakowanie mają bardzo pomysłowe :) Ja niestety nie potrafię sobie wyobrazić zapachu - muszę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, koniecznie wypróbuj tą serię. Zapewniam, że przepadniesz, tak jak ja :D

      Usuń
  3. Mój nos czuje się zaciekawiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, tego jeszcze nie znam:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ten zapach każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam legendy i baśnie a opis bardzo do mnie przemawia, na pewno zamówię te perfumy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamów koniecznie, jak będą dostępne w katalogu! Teraz są chwilowo niedostępne niestety, ale na pewno powrócą!

      Usuń
  7. koniecznie muszę poznać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Namówiłaś mnie na zapach.... Opis zachwycający, jedynie flakonik mi.sie nie podoba. Przy najbluznajb okazji postaram się dorwać w dauglasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie wygląda i kampania reklamowa zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra flakon, a i nuty zapachowe prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!