beGLOSSY - Flower BLOOM - Kwiecień 2019

12 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Flower BLOOM to hasło przewodnie najnowszego, kwietniowego beGLOSSY, które w tym miesiącu dotarło do swoich subskrybentek już przed świętami, czyli bardzo szybko!
Już kiedy wzięłam box-a do ręki wyczułam, że był bardzo ciężki, a tuż po otwarciu okazało się, że był również wypchany po brzegi. 
Zawartość bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła i jak zauważyłam, nie tylko mnie! W box-ie znalazły się bardzo dobre produkty, ze świetnymi składami. W sumie 5 kosmetyków pełnowymiarowych i dwie miniatury i jedna próbka suplementu diety.

Chodźcie dalej i zobaczcie całą zawartość pudełka!


Bi-es - Woda perfumowana Blossom Collection
Produkt pełnowymiarowy - 29 zł/100 ml

W box-ie znalazły się wody perfumowane Bi-es z najnowszej, wiosennej kolekcji BLOSSOM! To właśnie za ich obecnością w pudełku idzie hasło przewodnie tej edycji beGLOSSY.
Cała kolekcja składa się z czterech zapachów: BLOSSOM GARDEN, BLOSSOM MEADOW, BLOSSOM ROSES i BLOSSOM ORCHID. W box-ach można było trafić na jeden z tych czterech wariantów. Ja trafiłam na jeden z ładniejszych zapachów, czyli zielony BLOSSOM MEADOW, ale uwielbiam też BLOSSOM GARDEN. Te zapachy to hit wiosny i widziałam, że wiele dziewczyn cieszy się z tego, że znalazły się w box-ie. Ja również uważam, że umieszczenie ich w kwietniowym pudełku jest strzałem w dziesiątkę!
Jeśli macie ochotę poczytać i nich coś więcej to zapraszam do posta archiwalnego:
Zapachy wiosny, czyli najnowsza kolekcja BLOSSOM od Bi-es! 
Zapachy dostępne są m.in. w drogeriach Hebe, Jasmin, Laboo i na sklep.bi-es.eu


Cosnature Naturkosmetik - Naturalny krem na dzień DETOX z zieloną herbatą
Produkt pełnowymiarowy - 29 zł/50 ml

W box-ach znalazł się również naturalny krem na dzień od Cosnature Naturkosmetik. Z tą marką miałam kiedyś do czynienia, ale już bardzo dawno temu i szczerze mówiąc nie pamiętam, czy byłam z niej zadowolona. Krem zdążyłam wstępnie wypróbować i nie za bardzo odpowiada mi jego zapach, ale myślę, że się do niego przyzwyczaję. Skład tego kremu jest bardzo fajny i właśnie dlatego mam zamiar go używać i nie zwracać uwagi na zapach, który nie szczególnie mi odpowiada, choć tragedii nie ma.
W innych wariantach pudełka można było znaleźć krem/maskę od marki Bandi.


Skrzypovita Pro- Odżywcze serum do paznokci
Produkt pełnowymiarowy - 18 zł/ 7 ml

Kolejnym świetnym produktem, jaki znalazł się w pudelku i zdobył przychylność subskrybentek beGLOSSY okazało się serum do paznokci od Skrzypovita. Jest to serum, które używa się dwa razy dziennie, ale na niepomalowane paznokcie. Ja chyba będę miała problem z jego używaniem, gdyż nie wyobrażam sobie mieć dłużej niepomalowanych paznokci niż kilka godzin, chociażby bezbarwnym lakierem tradycyjnym.
Zadaniem tego serum jest wzmocnienie, nabłyszczenie i regeneracja płytki paznokci, ale serum ma również zapobiegać rozdwajaniu się paznokci. Polecane jest szczególnie do paznokci osłabionych lakierami hybrydowymi.
Zobaczymy, co z tego będzie, może przekonam się, aby nie malować paznokci chociaż przez tydzień i wypróbuję serum niebawem :)


Duetus - Peeling do twarzy
Produkt pełnowymiarowy - 24,90 zł/75 ml

Peelingi to produkty, które są zawsze mile widziane  w kosmetycznych box-ach! Ludowa prawda głosi, że peelingów na damskiej toaletce nigdy za wiele ;)
Peeling Duetus jest drobnoziarnisty a sama marka brzmi obiecująco i zachęcająco! Z tego co zdążyłam wybadać, kosmetyki Duetus są świetnej jakości i mają bardzo dobre składy.
DUETUS to nowoczesne polskie kosmetyki naturalne, przeznaczone do pielęgnacji w konwencji minimalizmu i uniwersalizmu. Są one przeznaczone dla obydwu płci.
Ze szczerą chęcią wypróbuje ten peeling!

W innych wariantach pudełka można było znaleźć kilka innych produktów, takich jak:
* Maskę ochronną do rąk lub krem do rąk i paznokci marki _ELEMENT;
* Regenerujący peeling do rąk marki VIANEK;
lub
* Dermatologiczny żel do mycia URIAGE.


Roge Cavailles - Płyn do higieny intymnej i Krem pod prysznic masło Shea&Magnolia
Produkty miniaturowe

Francuską  markę Roge Cavailles  poznałam na ubiegłorocznej konferencji Meet Beauty.
Okazała się ona być warta najwyższego uznania, bo jej kosmetyki mają fantastyczne składy, przepięknie zapachy, całkiem miłe dla oka opakowania, a przede wszystkim są świetne w tym co robią i super delikatne! W pudełku znalazły się miniaturowe produkty tej marki i kupon uprawniający do rabatu 50 zł przy zakupach za 100 zł.
Jeśli chcecie to się częstujcie, kod jest wielorazowy (szczegóły na poniższym zdjęciu).


Zdrovit- Este Synergy- Suplement diety
Prezent - 90 zł/28 ampułek (3 zł/1 ampułka)

W moim box-ie znalazłam również fiolkę z suplementem diety od Zdrovit zawierającym kolagen, kwas hialuronowy, witaminy C i E oraz Biotynę i Cynk. Wypiłam, było smacznie :)
Nie zdecyduję się jednak na przetestowanie tego zestawu, 90 zł za miesięczna kurację suplementem diety do dla mnie trochę za dużo.
Do suplementu dołączona była również bardzo ciekawa ulotka prezentująca Rytuały pielęgnacyjne skóry twarzy.


Biotanique - Ujędrniająca maska na tkaninie
Produkt pełnowymiarowy - 7,99 zł/sztuka

Ostatnim kosmetykiem, jaki znalazłam w pudełku jest maska w płachcie od Biotanique. Marka Biotanique i jej linka Korean Beauty jest ostatnio bardzo częstym gościem w kosmetycznych box-ach, ale wcale mi to nie -przeszkadza. Ta linia jest świetna!
Poza maską w pudełku znalazła się również bardzo ciekawa ulotka prezentująca całą linię Korean Beauty.



Podsumowując, kwietniowy box okazał się REWELACYJNY i śmiało mogę napisać, że jest to jeden z lepszych box-ów jakie wyszły spod szyldu beGLOSSY i jak zdążyłam zauważyć nie jest to tylko moje zdanie!
Kosmetyki jakie znalazły się w środku odzwierciedlają ideę pudełka w 100% i wszystkie są bardzo interesujące. Z wielką przyjemnością będę ich używać.



beGLOSSY! GRATULUJĘ! Oby takie REWELACYJNE pudełka pojawiały się co miesiąc!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Świetny wpis. Ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Słyszę to już od kolejnej osoby. Czyżby Hit tego pudełka to jednak Peeling? :D

      Usuń
  3. Fajna zawartość, z perfum chyba najbardziej bym się ucieszyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolekcja zapachów jest świetna. Uwielbiam najbardziej Blossom Garden, ale Meadow też jest cudny!

      Usuń
  4. Uważam, że zawartość tego boxa jest wyjątkowo udana i niektóre firmy powinny brać z niego przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta zawartość! Nic dodać, nic ująć <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!