So Fever by Oriflame - Ciepły i uwodzicielski zapach na wieczór!

2 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

So Fever to orientalny zapach, który został wydany w 2015 roku, a ich twórca to nie byle kto, bo jest nim znany perfumiarz Vincent Schaller, który stworzył  m in. Showtime - Kylie Minoque czy Le Parfum od MaxMara.

Zapach zamknięty został we flakoniku z przezroczystego, grubego szkła z bursztynową zawartością. Wygląda on jakby był mocno 'wykręcony'. Można też powiedzieć, że przypomina nieco kobieca sylwetkę.


Nuty głowy: bergamotka, czarna porzeczka, różowy pieprz  
Nuty serce: kwiat imbiru, kwiat jabłoni, mirabelka   
Nuty bazy: drzewo sandałowe, czarna lukrecja, lukrecja, wanilia

Początkowo myślałam, że ten zapach będzie dla mnie zbyt ostry i przytłaczający, ale okazało się, że jest przepiękny, ciepły i otulający! Tuż po rozpyleniu najbardziej wyczuwalne dla mnie nuty zapachowe to bergamotka i różowy pieprz, najbardziej jednak wyczuwalna jest słodka porzecza, ale to tylko chwila. Następnie wkracza woń kwiatu imbiru okraszona, lukrecji i wanilii, a także drzewa sandałowego i to dla mnie najprzyjemniejszy moment, który trwa przez ok. godzinę. Później zapach nieco blednie i wyłania się z niego kwaśność porzeczki. Wyczuwalny jest jeszcze przez długie godziny.Trwałości zdecydowanie nie można mu odmówić, tym bardziej na ubraniach.


So Fever to zapach, który idealnie sprawdzi się na nadchodzące, coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory. Jest on moim kolejnym słodkim i otulającym, wieczornym umilaczem.
Ten zapach doskonale się sprawdzi również do pracy, czy na randkę. Jest to jeden z tych zapachów, które sprawdzą się właściwie wszędzie. jedynym ograniczeniem jest temperatura. W upalne dni raczej nie będzie odpowiedni.

Mam również dla Was świetną wiadomość! W następnym katalogu Oriflame (13/2019) So Fever będzie kosztować jedynie 59,99 zł! Nie przegapcie tej okazji! <3

Znacie So Fever ?
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Tak wydaje mi sie że jeszcze nie miałam nic podobnego. Chetnie sprawdze ten zapach. Flakonik ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprawdź. Zapach jest wyjątkowo przyjemny!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!